دانش

دانش و اطلاعات عمومی

دانش

دانش و اطلاعات عمومی

کسب درآمد

 

 

 

 

نام: سیمین
نام خانوادگی: احمدی
متولد سال: 30 / 12 / 1366
میزان تحصیلات: دانشجوی کارشناسی نرم افزار
تاریخ انجام مصاحبه: 11 / 1 / 1387
نام و نام خانوادگی مصاحبه کننده: مریم رحمانی (روابط عمومی)

 

 

 

ماجرای خرید بسته کسب درآمد اینترنتی بنیاد از چه زمانی آغاز شد؟

مدت زمان شاید نزدیک به 3 ماه است که من این بسته را خریده ام و نحوه آشنایی من با کانون از طریق یکی از سایتهای پر بازدید بوده است.

تا به حال محصولات دیگر تحت عنوان سی دی های آموزش کسب درآمد را خریداری نموده اید؟

شاید نزدیک به 10 عنوان بسته کسب درآمد که هم اکنون در اینترنت در حال فروش است ، خریداری کرده بودم. بعنوان مثال: آموزش فارکس، کلیک کردن روی آگهی های تبلیغاتی یا باز کردن ایمیل های تبلیغاتی ...

آیا درآمدی از محصولات خریداری شده ، داشته اید؟

در این بین بسیار تلاش داشتم تا بتوانم مبلغی را بعنوان درآمد داشته باشم و حتی برایم مهم نبود که این دآمد بالا باشد و تنها میخواستم به پدر و مادرم ثابت کنم که من فردی مستقل هستم اما تنها طی مدت زمان 5 ماه توانستم مبلغ 180 دلار در حساب خودم ذخیره کنم و آن هم در حسابی تحت عنوان eGold که پس از جستجوی فراوان برای دریافت کارکرد خود دریافتم سایت این بانک یا شرکت در ایران مسدود شده ولی نا امید نشدم و با جستجوی فراوان توانستم شرکتی را پیدا کنم که این مبلغ را با دریافت حق العمل به ریال تبدیل می کرد که در آخر مبلغی معادل با 30.000 تومان برای 5 ماه فعالیت باقی ماند و حتی آنرا با صرف زمانی طولانی بدست آوردم.

آیا تا کنون درآمدی از بسته کسب درآمد اینترنتی بنیاد داشته اید؟

هم اکنون با وجود گذشت مدت زمان حداکثر 3 ماه از آغاز فعالیت توانسته ام مبلغی در حدود 700.000 تومان ذخیره کنم و این به این معنی است که تمامی مخارج از جمله هزینه ی اینترنت و هزینه های جاری را پرداخت کرده ام و در آخر مبلغ 700.000 تومان باقی مانده است.

یعنی شما در ماه چیزی در حدود 230.000 تومان دریافت نموده اید، به نظر شما آیا این درآمد برای یک جوان کافیست؟

بلی، به نظر من این درآمد کافیست چراکه اگر بخواهیم این درآمد را قدری باز کنیم خواهیم دید من توانسته ام ماهیانه مبلغ 350.000 تومان کسب کنم و حال آنکه چیزی در حدود 150.000 تومان به صورت ماهیانه برای هزینه های جاری کنار گذاشته ام و این درآمد برای من نوجوان و دانشجو کافی بوده و حداقل تمامی هزنیه های دانشگاه، رفت و آمد ، تلفن و ... را به راحتی پرداخت می کنم.

آیا با استفاده از این روش می توان درآمد بیشتری داشت؟

قطعآ می توان درآمدی بسیار بالاتر و وسیعتر از عایدی من را داشت. بهتر است به این نکته اشاره کنم که من به شخصه مدت زمان 2:30 دقیقه در هفته به فعالیت می پردازم ، چراکه دروس دانشگاهی من به سبب نوع رشته ایی که دارم سخت بوده و زمان زیادی از من میگیرد. اما اگر کسی بتواند مدت زمان بیشتری را صرف فعالیت کند یقینا می تواند درآمد بالا داشه باشد و علت آن این است که فعالیت طبق چارتی که تدوین شده است انجام می شود و نیازی به خلاقیت ندارد و تنها کافیست یکسری کارهای مشخص انجام شود.

بسیار عالی، امیدواریم هموراه شاهد رشد و شکوفایی هم میهننان از جمله خانم احمدی در همه زمینه ها از جمله بخش اقتصاد باشیم و آرزوی سلامتی روزافزون و سالی خوش و پر برکت را از خداوند بزرگ داریم. از وقتی که در اختیار ما قرار دادید متشکریم. تا مصاحبه ای دیگر بدرود...


توجه: کلیه مشترکین میتوانند در صورت تمایل به انجام مصاحبه با واحد روابط عمومی از طرق فرم ارتباطات مکاتبه تا مقدمات لازم انجام شود.

واحد روابط عمومی - سرکار خانم مریم رحمانی

برای انجام این کار و کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضو شدن در کانون و شروع کسب درآمد خود روی بنر تبلیغاتی پارسیان در ابتدای صفحه وبلاگ کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد